ویژگی های مبلمان مناسب با ارزش خرید بالا

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



به یاد داشته باشید که علاوه بر در نظر گرفتن طرح و نوع مبلمان مورد نظر خود، باید به اصول اولیه مبل راحتی نیز توجه کنید. در واقع در این قسمت از مقاله با آشنایی با انواع مبلمان کلاسیک و مدرن در وبلاگ پرشین سازه شما را با مهمترین اصول یک انتخاب مناسب آشنا می کنیم که عبارتند از:

1. ارتفاع پشتی استاندارد
ارتفاع پشت یک مبل خوب باید طوری طراحی شود که از شانه ها و قسمتی از گردن محافظت کند و به دلیل نشستن طولانی مدت فشار زیادی به گردن وارد نکند. همچنین پشت یک شفت استاندارد باید بتواند ناحیه کمر را به خوبی پوشش دهد.

۲. ارتفاع مبل از سطح زمین
به طور کلی ارتفاع مناسب مبل به قدری مهم است که در هنگام نشستن پاها نباید زیاد کشیده یا خم شوند و فرد احساس راحتی کند.

مبلمان

3. روکش مبل
در روکش مبل بسیار مراقب باشید، زیرا مسائلی مانند وجود حیوان خانگی مانند گربه می تواند به روکش مخملی و نخی مبلمان شما آسیب برساند. علاوه بر این موضوع سهولت نظافت را به خصوص در خانواده هایی که فرزندان خردسال در خانه دارند نیز در نظر بگیرید. همچنین در صورتی که روکش مبل چرم باشد باید سطح ناصافی داشته باشد تا از تعریق جلوگیری شود.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، توجه داشته باشید که قسمت های مختلف مبل باید نرمی استاندارد داشته باشد و به گونه ای باشد که نه آنقدر سفت باشد که آسایش را به هم بزند و نه آنقدر نرم که قسمت های چوبی مبل لمس شود.

4. وزن مبلمان
وزن مبل یکی از ویژگی هایی است که باید به آن توجه کرد. زیرا مبلمان منزل باید وزن سبک و حمل آن آسان باشد. این امر به ویژه در خانواده هایی که دارای اموال شخصی نیستند و دائماً در حال جابجایی هستند بسیار مهم است.


نتایجی که اظهار شده
در این قسمت از وبلاگ پرشین سازه بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان های کشور شما را با راه حل چالش انتخاب مبلمان مدرن یا کلاسیک معرفی کرده ایم و مهمترین ویژگی های هر سبک را در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم. در واقع هدف این مقاله آشنایی شما با انواع مبلمان و خریدی آگاهانه است که امیدواریم به آن دست یافته باشیم. در پایان خوشحالیم که با وبلاگ پرشین سازه همراه هستید، به شما افتخار می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت: 19:29 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: