برش لیزری و انواع آن

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات




تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1400 ساعت: 13:6 ا نویسنده : جعفر اسدی ا



معمولا هزینه تاکسی ها از ۳۵ بات شروع میشه و به ازای ۲ کیلومتر اول ۲ بات و بعد از اون برای هر کیلومتر مبلغ ۲ بات دیگه به کرایه اضافه میشه. توی شهر های کوچک تر تایلند که کمتر توریستی هستند، معمولا نسبت به بانکوک، تعداد تاکسی ها کمتری در سطح شهر وجود داره و خیلی از اون ها تاکسی متر ندارند و معمولا همین موضوع باعث میشه تا راننده ها هزینه های اضافی هم دریافت کنند

اتوبوس رایج ترین وسیله حمل و نقل عمومی بین مردم تایلند به حساب میاد. برای مسیر های داخل شهری و خیلی از مسیر های خارج شهر اتوبوس بهترین گزینه محسوب میشه که تقریبا اکثر قسمت های کشور رو تحت پوشش قرار میده. بزرگ ترین شبکه اتوبوس تایلند هم در بانکوک قرار داره. توی سطح شهر معمولا اتوبوس هایی در سایز ها و رنگ های مختلف میبینید که معمولا اکثر اون ها اتوبوس های شرکتی هستند. به طور کلی دو نوع اتوبوس در تایلند وجود داره که یکی از اون ها بدون تهویه هوا و یکی مجهز به تهویه هوا و کولره و مدل های بدون کولر دولتی هستند و قیمت ارزان و پایین تری دارند ولی اتوبوس هایی که تهویه هوا دارند متعلق به شرکت های خصوصی هستند و قیمت بیشتری دارند و معمولا راحت ترند و از اوجایی که مدل های مختلفی دارند، معمولا کرایه هایشون هم متفاوته

حمل و نقل

توک توک

وسیله نقلیه سنتی است که در بانکوک مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یک موتور سه چرخه است که معمولا هزینه آن به طور توافقی بین راننده و مسافر تعیین می شود.

    توک توک در واقع یک ماشین سه چرخه جالبه که توی هند هم زیاد دیده میشه و اونجا بهش ریکشا میگن و برای توریست ها جز یکی از تجربه های جذاب و به یاد موندنی به حساب میاد. گِردگَرد بهتون پیشنهاد میکنه در سفرتون به تایلند حتما برای یک بارم که شده سوار توک توک بشید و تجربش کنیدشاید توک توک یکی از رایج ترین راه های حمل و نقل برای فاصله های کوتاه، بین تایلندی ها به حساب بیاد و توی اکثر شهر های تایلند هم وجود داره. بیشتر از ۳۵ هزار توتوک توی کشور تایلند هست که معمولا هرکدوم گنجایش ۲ ۳ نفر مسافر رو دارند

فرودگاه

 

این فرودگاه که با نام «فرودگاه قدیمی بین المللی بانکوک» نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های بین المللی جهان و آسیا است. فرودگاه دن موئنگ از سال ۱۹۱۴ محل استقرار نیروی هوایی سلطنتی تایلند بوده و از سال ۱۹۲۴ نیز پروازهای تجاری در آن راه‌اندازی شده‌اند. از این رو، فرودگاه علاوه بر حفظ کاربری دو منظوره خود –همگانی و نظامی- یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های تجاری جهان نیز به شمار می‌رود. البته در سال ۲۰۰۶ و پس از آغاز به کار فرودگاه بین المللی سووارنابومی فعالیت فرودگاه دن موئنگ متوقف شده و پس از انجام عملیات بازسازی در ماه مارس سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را از سر گرفت. همچنین به دلیل تجمع بیشتر پروازها در فرودگاه جدید، فرودگاه دن موئنگ به محل استقرار پروازهای محلی و ارزان قیمت (با فعالیت ۸۰ خط هوایی و ۱۶۰،۰۰۰ پرواز) تبدیل شده و در این راستا، در سال ۲۰۱۵ عنوان بزرگترین فرودگاه ارزان قیمت جهان را به دست آورد. نکته قابل توجه این است که فرودگاه جایگاه خود را به عنوان محل استقرار خطوط هوایی مهمی از جمله ایرآسیا و تای اینترنشنال ایرویز حفظ کرده است

 

فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi) بانکوک از جمله سایر امکانات فرودگاه می‌توان به صرافی، رستوران‌ها و کافه‌ها، اینترنت پرسرعت رایگان، دفتر پستی، کیوسک‌های مخابراتی رایگان تا سقف ۱۵ دقیقه، بخش امانات، بسته‌بندی، فروشگاه‌‌ها، آرایشگاه، مرکز ماساژ و زیبایی، اطلاعات، مرکز پزشکی، تورهای گردشگری، نمازخانه، دکه مطبوعات، فضای کشیدن سیگار، بخش اشیای گمشده و .... اشاره کرد

فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi) بانکوک فرودگاه سووارنابومی بانکوک که با نام فرودگاه بین المللی بانکوک نیز خوانده می‌شود، یکی از دو فرودگاه بین المللی شهر بانکوک است. این فرودگاه در زمینی به مساحت ۷۴۰۰ هکتار احداث شده و در پانزدهم ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ کار خود را با تعداد محدودی از پروازهای داخلی آغاز و دو هفته بعد به شکل رسمی با ورود پروازهای داخلی و خارجی فعالیت خود را وارد مرحله عملیاتی نمود. همچنین وجه تسمیه نام این فرودگاه برگرفته از یکی از امپراطوری‌های جنوب شرق آسیا بوده و به معنی «سرزمین طلایی» است

 

فرودگاه در فاصله ۲۶ کیلومتری حومه شهر بانکوک قرار دارد و به راحتی می‌توان به غیر از ساعت‌های اوج ترافیک به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد. در این فرودگاه امکانات متنوعی جهت نقل و انتقال مسافران به مناطق شهری در نظر گرفته شده است و گردشگران می‌توانند متناسب با بودجه سفر خود یکی از موارد زیر را برای تردد انتخاب کنند: کرایه خودرو: باجه‌های مربوط به کرایه خودرو در پایانه فرودگاه مستقر هستند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردش در شهر به شمار می‌رود.

    سرویس رایگان فرودگاه: این سرویس‌ها از ساعت ۵ بامداد تا ۱۲ شب به مسافران سرویس‌دهی می‌کنند. نکته جالب توجه اینکه این سرویس‌ها در قسمت خروجی سوم طبقه دوم پایانه مستقر بوده و استفاده از آن‌ها کاملا رایگان است. همچنین خطوط ویژه نیز به صورت ۲۴ ساعته در خروجی پنجم پایانه حمل و نقل عمومی مستقر هستند.

    تاکسی‌های مجهز به تاکسی‌متر: تاکسی‌های فرودگاه نیز در مقابل خروجی چهارم طبقه اول مستقر هستند. برای استفاده از آن‌ها کافی است تا مسیر خود را به مسئول غرفه تاکسی‌رانی اعلام کنید تا راننده مربوط شما را به سمت خودرو هدایت کند. نکته قابل توجه اینکه تاکسی‌ها نیز به صورت شبانه‌روزی در فرودگاه حاضر هستند.

جاذبه گردشگری بانکوک

 

۱معبد بودای خوابیده

(Wat Pho) معبد بودای خوابیده جایی است که هر گردشگری در بانکوک حتما باید از آن بازدید کند. در این معبد مجسمه‌ی بودای خوابیده‌ای قرار دارد که ارتفاع آن ۱۵ متر و طول آن نیز ۴۶ متر است. پاهای این مجسمه به‌تنهایی بیش از ۵ متر طول دارند. سرتاسر این مجسمه با لایه‌ای از طلا پوشانده شده و از نزدیک بسیار باشکوه و فوق‌العاده است. در داخل این معبد ۱۰۸ کاسه وجود دارد و در مسیر ورود به معبد می‌توانید سکه‌هایی را برای ریختن در درون این کاسه‌ها خریداری کنید. این کاسه‌ها نشان‌دهنده‌ی این هستند که بودا در مسیر رسیدن به کمال ۱۰۸ کار نیک را انجام داد. در زمانی‌ که در معبد هستید، می‌توانید کمی در آنجا بمانید تا از ماساژ سنتی تایلندی نیز بهره‌مند شوید.

منبع: https://www.nadiaparvaz.com/


تاريخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت: 12:51 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


لوازم جانبی تلفن همراه مانند کابل ، باتری و شارژر بخشی ضروری از تلفن های همراه و بخشی مهم از خرید شما هستند.

تلفن های همراه بخشی اساسی از زندگی روزمره ما هستند. این تلفن ها به عنوان یک ابزار مهم تجاری به شما امکان می دهند مکالمه های مهم تجاری را در حین حرکت انجام دهید. لوازم جانبی تلفن همراه نیز به اندازه تلفن های همراه شما مهم هستند و همچنین به عنوان بخشی از بسته خرید ارائه می شوند.

شارژرهای تلفن همراه بخش مهمی از تلفن های همراه هستند. با ورود جدیدترین تلفن ها ، مصرف کنندگان اهمیت زیادی به شارژرهای آن می دهند. برای استفاده از پیشرفته ترین ویژگی های جدیدترین گوشی ها ، به یک باتری برای برقراری ارتباط نیاز دارید. بدون باتری ، تلفن همراه شما فایده ای ندارد.

اکثر تلفن های همراه از یک باتری یون لیتیوم برخوردار هستند. این باتری ها قابل شارژ هستند. نیازی به حذف این باتری نیست مگر اینکه نیاز به تعویض باشد. تولیدکنندگان برتر موبایل مانند نوکیا ، سامسونگ ، پاناسونیک ، موتورولا و دیگران هنگام خرید تلفن همراه جدید شارژر تهیه می کنند.

مدل های مختلف تلفن همراه ممکن است روی همان شارژر کار کنند اما استفاده از مدل های مختلف روی یک شارژر توصیه نمی شود. شما باید در هنگام شارژ مجدد تلفن خود مراقبت کنید زیرا ممکن است باتری شما بیش از حد شارژ شود و این امر منجر به کاهش عمر باتری شما می شود.

شارژرهای موبایل قسمت مهمی از لوازم جانبی تلفن های همراه است. هنگام صحبت در مورد شارژرهای تلفن همراه ، یکی از مواردی که از اهمیت بیشتری برخوردار است ، عامل سازگاری است. به عنوان مثال ، برای شارژ تلفن نوکیا ، فقط یک شارژر نوکیا مورد نیاز است.

اگر به دنبال خرید شارژر تلفن همراه هستید ، خرید شارژر از سایت های معتبر بی خطر است. اگر باتری موبایل شما تمام شد ، فقط باید آن را با کمک شارژر شارژ کنید.

 


تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 23:36 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: