حمله به کاروان نظامیان پاکستانی 15 کشته و 27 زخمی بر جا گذاشت

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



حمله به کاروان نظامیان پاکستانی ۱۵ کشته و ۲۷ زخمی بر جا گذاشت

  • حمله به کاروان نظامیان پاکستانی ۱۵ کشته و ۲۷ زخمی بر جا گذاشت

    در پی حمله به خودروی حامل نظامیان پاکستانی در شهر کویته و انفجار قوی، حداقل ۱۵ نظامی کشته و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جیو تی وی در پی حمله به خودروی حامل نظامیان پاکستانی در شهر کویته و انفجار قوی حداقل ۱۵ نظامی کشته و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند.

    گزارش‌های اولیه حاکی است انفجار در نزدیکی یکی از خودروهای نظامی رخ داده و پس از آن سایر خودروهای کاروان نیز به آتش کشیده شده است.

    «سرفراز بت» وزیر داخله ایالت بلوچستان اعلام کرد: قدرت انفجار بسیار بالا بوده و ما برای تسریع روند درمان مصدومین در تمام بیمارستان‌های شهر کویته اعلام وضعیت فوق‌العاده کرده‌ایم.

    وی افزود تا کنون مشخص نشده که چه گروهی و چگونه این حمله تروریستی را انجام داده است.

    سرفراز بت تصریح کرد حال ۹ نفر از مصدومان وخیم است و ممکن است آمار تلفات بالاتر رود.

    مسئولین سیاسی پاکستان انفجار شهر کویته را به شدت محکوم کرده و آن را تلاش‌های آخر گروه‌های تروریستی دانسته‌اند.

    از سال ۲۰۱۴ عملیات‌های ضد تروریستی ارتش پاکستان در داخل خاک این کشور شدت گرفته و بسیاری از گروه‌های تروریستی را زمین‌گیر کرده است.

    همزمان با جدیت ارتش در پیگیری عملیات‌های ضد تروریستی با نام‌های «ضرب عضب و رد الفساد» مردم پاکستان شاهد کاهش چشمگیر حملات تروریستی بوده‌اند.

    آخرین انفجار در شهر کویته روز عید فطر انجام شد که حدود ده کشته برجای گذاشت، پیش از آغاز عملیات‌های ضدتروریستی ارتش پاکستان حملات مرگبار کویته گاهی به مرگ ۲۰۰ نفر به صورت همزمان می‌انجامید.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:31 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر به پایان رسید

  • بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر به پایان رسید

    بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با توزیع مدال‌های رشته‌های فوتسال و والیبال به کار خود در بخش خواهران پایان داد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر با اعلام نتایج رشته‌های والیبال و فوتسال بکار خود پایان داد دانشجو معلمان استان فارس مدال خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کردند

    در مراسم اختتامیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دختران که با حضور دکتر علی نژاد معاون دانشجویی و دکتر روحی مدیر کل تربیت بدنی و دکتر فخاری مدیر امور پردیس‌های استان مرکزی برگزار شد، تیم‌های برگزیده رقابت‌های فوتسال و والیبال اعلام و مدال‌های آن‌ها توزیع شد.

    در این رقابت‌ها ۱۶ تیم فوتسال دانشجومعلمان استان‌های کشور، پس انجام قرعه کشی در قالب ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت پرداختند، در دور اول از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کرد و سپس به صورت تک حذفی و در دور سوم برای رده بندی و فینال با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم اصفهان توانست بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد و تیم‌های فارس و تهران به ترتیب به مقام‌های دومی و سومی این رشته در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دست یافتند.

    در سری رقابت‌های والیبال نیز، ۱۹ تیم والیبال از دانشگاه فرهنگیان استان‌های مختلف، در ۴ گروه ۴ و ۵ تیمی با حضور ۱۲ داور به رقابت پرداختند که در دور نخست از هرگروه ۲ تیم صعود کردند ودر ادامه برطبق جدول فیزو رقابت‌ها پیگیری شد که در پایان پس از ۴۸ بازی تیم دانشگاه فرهنگیان استان تهران توانست رتبه نخست این رقابت‌ها را ازآن خود کند و تیم‌های استان‌های فارس و اصفهان حائز رتبه‌های دومی و سومی این گروه از مساباقت دانشجو معلمان دختر شدند.

    همچنین دانشجو معلمان استان فارس در اقدامی شایسته مدال خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کردند.

     علی نژاد ضمن تقدیر از این حرکت که نشانگر تبلور معلمی در همه عرصه‌ها حتی در عرصه مسابقات ورزشی است گفت: اقدام ارزشمند این دانشجو معلمان در تقدیم مدال خود به خانواده شهید مدافع حرم گویای این است که فرهنگ ایثار و شهادت در این دانشگاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

    شایان ذکر است، آمنه عابد کیش با یازده گل زده به عنوان خانم گل و بهترین بازیکن رقابت‌ها فوتسال دانشجویان و نرگس یگانه به عنوان فنی‌ترین بازیکن والیبال در این دوره از المپیاد انتخاب شد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:8 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


وزارت دفاع و هوافضای سپاه موظف به تهیه طرح اجرایی مربوط به افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور شدند

  • وزارت دفاع و هوافضای سپاه موظف به تهیه طرح اجرایی مربوط به افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور شدند

    مجلس وزارت دفاع و هوافضای سپاه را موظف کرد با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، طرح اجرایی مربوط به افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور در حوزه موشکی را تهیه و به شورای عالی امنیت ملی برای تصویب مراجع ذیربط ارائه کند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، ماده ۱۳ این لایحه را پس از رسیدگی به تصویب رساندند.

    طبق مصوبه مجلس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با رعایت سلسله مراتب موظف شدند ظرف مدت حداکثر یک ماه از تصویب این قانون، طرح اجرایی مربوط به افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور در حوزه موشکی را تهیه و به همراه پیشنهادات خود برای تحقق لوازم و ضرورت‌های این امر به شورای عالی امنیت ملی جهت تصویب مراجع ذیربط ارائه نماید.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:43 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


بازی زبان‌درازها در زمین اسرائیل - باز خبر

  • بازی زبان‌درازها در زمین اسرائیل - باز خبر

    بازخبر /  به نقل از «اتاق خبر ۲۴»، مدافع حرم “شهید محسن حججی” به‌دست داعش به شهادت می‌رسد، دو فوتبالیست بی‌توجه به قوانین کشورمان تن به بازی با یک تیم فوتبال اسرائیلی می‌دهند، یک فوتبالیست دیگر اما به حمایت از آن دو متخلف می‌پردازد و حتی علیه مدافعان حرم زبان‌درازی می‌کند و…

    آن مدافع حرم که به سوریه و عراق می‌رود تا تکلیف خود را به‌جا آورد، با آن که تن به بازی با تیم رژیمی داده که تشنه خون مردم ایران است، تفاوت دارد.

    میان آن کسی که در این کشور در سایه امنیت و آرامشی که سربازان همین دیار ایجاد کرده‌اند رشد می‌کند و به مدارج بالای ورزشی می‌رسد و البته پول و پله‌ای هم به جیب می‌زند، اما غیرت ایرانی و اسلامی را قی کرده، تفاوت است با آن که جان را در کف نهاده برای امنیت امثال همین آدم پا به عرصه گذاشته است.

    بگذریم از آن دو و از این یکی که نمک‌نشناسانه تن به ذلت می‌دهند تا شاید چیزی گیرشان بیاید!

    این خودباخته‌های واداده نه سواد سیاسی دارند که بخواهند درباره رژیم جعلی اسرائیل اظهارنظر کنند و نه صلاحیت فرهنگی و دینی که درباره مدافعان حرم سخنی بگویند؛ تنها وظیفه جاده‌صاف‌کنی برای پیاده کردن همان هدفی را انجام می‌دهند که از پشت‌پرده دنبال می‌شود.

    اگر یادتان باشد، پس از امضای برجام چند مقام آمریکایی و اروپایی خواهان عادی‌سازی روابط ایران و رژیم صهیونیستی شدند و این موضوع را یکی از شروط خود برای همکاری با ایران اعلام کردند.

    این موضوع ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست، بلکه سیاستی است که قصد دارد با شکستن قبح رابطه با اسرائیل، از حساسیت‌های موجود علیه این رژیم نامشروع کم کند.

    همگان می‌دانند که ایران به‌خاطر جعلی و اشغالگر بودن اسرائیل و جنایاتی که علیه مسلمانان انجام داده، پس از انقلاب اسلامی با این رژیم قطع رابطه کرد که با موج حمایت ملت‌های مسلمان همراه شد و بار دیگر موضوع فلسطین را به مهمترین مسأله جهان اسلام تبدیل نمود.

    قریب به ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشمان صهیونیسم ربوده و باعث شده در سطح بین المللی نیز افکار عمومی نسبت به جنایات اسرائیلی‌ها انزجار نشان دهند.

    اکنون دشمنان درصدد برآمده‌اند تا از حساسیت موجود بکاهند و از رهگذر اصرار بر عادی‌سازی رابطه ایران و اسرائیل، دیدگاه منفی جهانیان به صهیونیست‌ها را تعدیل کنند.

    برخی حمایت‌ها از دو فوتبالیست هنجارشکن نیز در همین راستا انجام می‌شود. در فضای مجازی پیام‌هایی هم‌سو به‌صورت هماهنگ با این محتوا به تولید انبوه می‌رسانند که «مگر چه اتفاقی افتاده؟ طوری نشده! مهم نیست! سخت نگیرید! حالا رفتند بازی کردند آسمون به زمین نیومده که! و…»

    شعارهایی که فتنه‌گران در جریان شورش‌های خیابانی ۸۸ سرمی‌دادند و فریاد می‌زدند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» از همین جنس است.

    مدافع حرم که برای تأمین امنیت ایران جان خود را سپر بلا کرده، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد و همزمان عده‌ای زیر چتر امنیتی که شهدا برایشان به ارمغان آورده‌اند، آن‌ها را به باد انتقاد می‌گیرند.

    مردم باید تکلیف خائنان را روشن کنند.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:18 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


ترامپ در ماه اکتبر آمریکا را از برجام خارج می‌کند - باز خبر

  • ترامپ در ماه اکتبر آمریکا را از برجام خارج می‌کند - باز خبر

    بازخبر / شبکه آی ۲۴ نیوز به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید مدعی شد که ترامپ در گزارش ماه اکتبر از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد.

    وی پیش‌تر نیز با اصرار وزرای خارجه و دفاع آمریکا قانع شده بود که تأیید کند ایران به برجام پایبند بوده است.

    به گزارش فارس، ترامپ که در دوران رقابت‌های انتخاباتی خود برجام را به عنوان بدترین توافق تاریخ آمریکا دانسته و قول داده بود آن را پاره کند، شب گذشته نیز گفته است که برجام فراتر از تعهدات هسته‌ای، یک «روح» داشته که ایران آن را نقض می‌کند.

    بر اساس گزارش رویترز، وی که بامداد جمعه در یک باشگاه خصوصی گلف در نیوجرسی با خبرنگاران سخن می‌گفت، ابتدا از عدم پایبندی ایران به برجام سخن گفت ولی سریعاً گفته خود را بر اساس ادبیات دولتمردانش تصحیح کرد و گفت که منظورش «روح برجام» بوده است!

    رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم که این توافق وحشتناکی است. آنها به این توافق پایبند نیستند و مطمئناً به روح آن هم پایبندی ندارند.»

    ترامپ با لحنی تهدیدآمیز گفت: «فکر می‌کنم در آینده خواهید دید که اگر (ایرانیان) رو به پایبندی (به توافقنامه و روحش) نیاورند، اتفاقات خیلی سخت و تأثیرگذاری خواهد افتاد.»

    این درحالی است که مقامات ایرانی بارها واشنگتن را به عدم پایبندی به روح و متن برجام متهم کرده اند.

    کمیسیون نظارت بر برجام در ایران اخیرا در جلسه ای اقداماتی را برای مقابله با آمریکا در صورت خروج این کشور از برجام تدوین و آماده کرده است.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 22:31 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


خواستار تصویب بیمه گفتاردرمانی و کاردرمانی هستیم

  • خواستار تصویب بیمه گفتاردرمانی و کاردرمانی هستیم
    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور، هیات وزیران و وزارت بهداشت خواستار تصویب بیمه گفتاردرمانی و کاردرمانی برای حمایت از خانواده‌های توان‌خواه شد.
    متن این بیانیه به شرح زیر است:
    با گذشت سالیان متمادی از ایجاد تغییرات بنیادین در نظام بهداشت و سلامت کشور و اجرای طرح تحول سلامت توسط وزارت محترم بهداشت، همچنان شاهد نگاه حداقلی و سطح پایین به بخش‌های پیش‌گیری و توانبخشی، دو پروسه‌ی طولانی مدت و مهم پیش، پس و بعضاً به موازات درمان هستیم. سالیان متمادی است که پزشکان بر سرنوشت سلامت مردم حاکم هستند و نظام سلامت را طبق تحلیل‌ها و برخی اوقات منافع صنف خود مدیریت می‌کنند. امروز که مسئولین محترم انگیزه‌ی تغییر و تحول در سلامت کشور را مهم شمرده و پیگیری می‌نمایند، جای سؤال است که چرا همچنان به بیمه‌های توانبخشی به خصوص در مورد اختلالات و بیماری‌های کودکان، معلولان و افراد کم‌توان پرداخته نمی‌شود؟

    متأسفانه پس از سال‌ها تلاش، روز به روز شاهد افزایش آمار تصادفات، تولدهای ناقص، سکته‌های مغزی، اختلالات روانی، هیجانی و... هستیم؛ لذا برای بهبود کیفیت زندگی، درمان، آموزش و پیش‌گیری بیماری‌های مختلف، اقداماتی توسط جامعه پزشکی و توانبخشی و همچنین فعالان اجتماعی صورت گرفته است، اما نمی‌توان از هزینه‌های سنگین درمان چشم پوشی کرد.

    با توجه به آمار ناتوانی و معلولیتی که هر ساله افزایش می‌یابد و همچنین پیشروی جمعیت ایران به سوی میان‌سالی و به تبع آن، تلاش برای یافتن راه حل برای کاهش هزینه‌های درمان و نگهداری، درمانگران، اساتید، دانشجویان و خانواده‌های مددجویان و جامعه‌ی توانبخشی پویشی تشکیل داده‌اند که هدف آن تعلق گرفتن خدمات بیمه به دو رشته‌ی تخصصی کاردرمانی و گفتاردرمانی است.

    علی‌رغم تصریح قانون الزام سال ۶۸، آیین‌نامه‌های مختلف داخلی سازمان تأمین اجتماعی و تلاش‌های انجمن‌های علمی و صنفی نسبت به پرداخت هزینه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی و با توجه به افزایش هزینه‌های درمان و ناتوانی خانواده‌های ایرانی جهت پرداخت این مخارج و منصرف شدن از روند ادامه‌ی درمان، سالانه شاهد افزایش آمار معلولیت، ناتوانی و کم‌توانی در کشور هستیم.

    تصریح می‌کنیم که علی‌رغم تذکرات جدی نهادهای برنامه ریزی و کنترل جمعیت کشور، امروز جامعه‌ی ما به سرعت رو به پیری می‌رود و در سالیانی نه چندان دور، به جمعیت مسن کشور بیش از پیش افزوده خواهد شد. در این شرایط، سیاستگذاری نظام سلامت باید ناظر به نیازهای احتمالی به شکل جدی‌تری بازنگری شده و ارائه‌ی خدمات بیمه‌ی توانبخشی یکی از این تغییرات بسیار ضروری می‌باشد.

    انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) تهران علاوه بر اعلام حمایت قاطع خود از این مطالبه‌ی به حق صنفی، از ریاست محترم جمهوری، هیأت محترم وزیران و وزارت بهداشت خواهشمند است طرح بیمه‌ی گفتاردرمانی و کاردرمانی را برای حمایت از خانواده‌های توان‌خواه که دچار رنج و سختی‌های فراوان هستند، به تصویب برسانند تا به آرمان‌های انقلاب، مطالبات رهبر انقلاب و خواست و اراده‌ی ملت در حوزه‌ی سلامت که حمایت بی‌دریغ مادی و معنوی از بیماران و خانواده‌های آنان برای کم‌تر شدن رنج و درد بیماری است، حتی به اندازه‌ی یک قدم هم که شده، نزدیک‌تر شویم.

    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

    انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) تهران


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:39 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


کره شمالی برای آزمایش موشک بالستیک زیردریایی آماده می‌شود

  • کره شمالی برای آزمایش موشک بالستیک زیردریایی آماده می‌شود

    کارشناس دفاعی و نظامی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای:

    یک کارشناس دفاعی و نظامی کره شمالی بر اساس یکسری تصاویر ماهواره‌ای اعلام کرد که پیونگ‌یانگ احتمالا برای آزمایش موشک بالستیک زیردریایی آماده می‌شود.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یکی از کارشناسان نظامی روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که تصاویر اخیر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کره شمالی احتمالاً برای آزمایشات جدید موشک بالستیک زیردریایی آماده می‌شود.

    شبکه «ان دی تی وی» گزارش کرد، «جومزف برمودز» کارشناس امور دفاعی و اطلاعاتی کره شمالی تصاویری را بر روی وبلاگ «۳۸North» قرار داد و گفت که این تصاویر نشان می‌دهد که پیونگ‌یانگ برای پرتاب یک موشک بالستیک زیردریایی (SLBM) آماده می‌شود.

    وی تصریح کرد که کار بر روی زیردریایی موشک بالستیک کلاس «SINPO» نشان می‌دهد که «کره شمالی احتمالا برای یکسری پرتاب موشک از دریا آماده می‌شود».

    بر اساس این گزار ش، Pukguksong- ۱، یک موشک بالستیک زیردریایی است که برای اولین بار در ۲۴ آگوست ۲۰۱۶ با موفقیت پرتاب شد. این موشک ۵۰۰ کیلومتر به سمت ژاپن پرواز کرد.

    برمودز تصریح کرد که آمادگی‌های صورت گرفته بر روی زیردریایی فوق در هفته‌های اخیر بسیار شبیه به اقداماتی است که در آستانه آزمایشات قبلی کره شمالی انجام می‌گرفت.

    این خبر در حالی منتشر شده است که اخیراً آمریکا و کره شمالی تهدیداتی را به دنبال دستاوردهای اخیر پیونگ‌یانگ در فناوری تسلیحات هسته‌ای علیه یکدیگر مطرح کرده‌اند.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:15 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


جهادگران دانشجوی علوم پزشکی بابل در خدمت محرومان چایپاره

  • جهادگران دانشجوی علوم پزشکی بابل در خدمت محرومان چایپاره

    بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امسال با اعزام تعدادی از دانشجویان رشته های علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و فقیرنشین روستاهای چایپاره خدمت رسانی می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امسال با اعزام تعدادی از دانشجویان رشته های علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و فقیرنشین روستاهای شهر قره ضیاء الدین در بخش سلامت و بهداشت برگزار گردید.

    این اردو بمدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۶مرداد در ۹ روستای منطقه مذکور ادامه خواهد داشت.

    تفاوت این اردو با اردوهای سال قبل در این است که امسال با هماهنگی های صورت گرفته از جانب بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی یونیت های سیار دندان پزشکی به مناطق ارسال شده و تمام افراد مراجعه کننده بصورت رایگان مورد معاینه قرار می گیرد.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:0 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:38 ا نویسنده : جعفر اسدی ا
برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: