چت روم چیست؟ - تهران چت

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



چت روم ها مکانی آنلاین که در آن گروهی از افراد می توانند دور هم جمع شوند و در مورد یک موضوع خاص چت کنند یا فقط چت کنند. معمولاً باید حداقل وارد سیستم شوید تا نامی در اتاق داشته باشید و سپس بتوانید ببینید چه کسی در اتاق است. برخی از اتاق‌های گفتگو به شما امکان می‌دهند با یک نفر صحبت کنید بدون اینکه دیگران مکالمه شما را ببینند.

مثال‌ها: چت روم را می‌توان یافت که تقریباً بر هر جنبه‌ای از تلاش یا علاقه انسان تمرکز دارند: برای مثال، جوامع فعلی مبتنی بر فیلم‌های کلاسیک، اصل و نسب ایرلندی، چرخش باتوم و خوانش‌های روانی وجود دارند. سایت های مختلف مانند یاهو فهرستی از سایت های چت ارائه می دهند. دیگران، مانند MSN Web Communities، کاربران را از طریق مراحل مورد نیاز برای ایجاد اتاق گفتگوی خود راهنمایی می کنند.

 

public.online.ksu.edu

وبلاگ ها
(n.) مخفف Web log، وبلاگ یک صفحه وب است که به عنوان یک مجله شخصی در دسترس عموم برای یک فرد عمل می کند. وبلاگ ها که معمولاً روزانه به روز می شوند، اغلب شخصیت نویسنده را منعکس می کنند.


سایت های شبکه های اجتماعی
یک سرویس مبتنی بر وب که به افراد اجازه می‌دهد (1) یک نمایه عمومی یا نیمه عمومی در یک سیستم محدود ایجاد کنند، (2) فهرستی از سایر کاربرانی را که با آنها ارتباط مشترک دارند، بیان کنند، و (3) فهرست خود را مشاهده کرده و از آن عبور کنند. اتصالات و آنهایی که توسط دیگران در داخل سیستم ایجاد شده است. ماهیت و نامگذاری این اتصالات ممکن است از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد.

به عنوان مثال: فیس بوک، مای اسپیس، توییتر، چهار ضلعی و تامبلر.

 

جهان های مجازی
واقعیتی با واسطه رایانه که تجربه‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد که می‌توان آن را به گونه‌ای استدلال کرد که انگار یک جهان است. با استفاده از "آواتار" افراد می توانند در این مکان های سه بعدی گسترده و جذاب با دیگران تعامل و ارتباط برقرار کنند.

مثال: Second Life، Active، Worlds. http://www.tehran21chat.ir/

 


تاريخ : پنج شنبه 24 آذر 1400 ساعت: 15:46 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


محصولات لانبنا - اسکین بازار

لانبنا یکی از مارک های مراقبت از پوست در آسیا است که در ایجاد محصولات نتیجه گرا تخصص دارد !! با مواد سنتی چینی. اگرچه مارک لانبنا به دلیل داشتن کرم رفع جای جوش معروف است ، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از چشم و مواد آرایشی را تولید و به فروش می رساند.

در پاسخ به سوال “مارک لانبنا برای کجا” و “محصولات لانبنا متعلق به کدام کشور است” یا “محصولات لانبنا کجا ساخته می شوند” باید گفت که این محصولات ساخت چین هستند اما کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین قیمت محصولات لانبنا بسیار مناسب هستند. فروشگاه اسکین بازار نماینده و توزیع کننده اصلی محصولات لانبنا است.

یافتن یک راه حل سریع و دقیق برای مشکلات پوستی در واقع چالش برانگیزتر از آن است که به نظر می رسد. بنابراین مارک هایی مانند لانبنا شروع به ایجاد محصولات تخصصی به عنوان راه حل برای مشکلات شایع پوستی مانند آکنه ، جای زخم ، خشکی و … کرده اند. امروزه ، برند لانبنا طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست با نتیجه گیری را ارائه می دهد. اما سوال این است که آیا محصولات لانبنا این ادعا را برآورده می کنند ؟؟؟

اسکین بازار، معتبرترین فروشگاه اینترنتی، برای خرید محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب نسبت به همه جا و تحویل سریع.

لانبنا ساخت کجاست؟

شاید از خود بپرسید که آیا مارک لانبنا خوب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که لانبنا یک برند آسیایی مراقبت از پوست است که در تولید محصولاتی که تجربه فرهنگ سنتی چینی و دانش مدرن را تلفیق می کند تخصص دارد.

محصولات پرفروش لانبنا در جهان کدامند؟

با کمی تحقیق در می یابیم که محصولات سطح بالای لانبنا به شرح زیر است

  • کرم ضد جوش لانبنا
  • سرم ویتامین C لانبنا
  • سرم هیالورونیک اسید لانبنا
  • سرم طلای لانبنا
  • پچ دور چشم رتینول لانبنا
  • سرم بستن منافذ لانبنا

تاريخ : پنج شنبه 4 آذر 1400 ساعت: 15:22 ا نویسنده : جعفر اسدی ا


درب اتوماتیک شیشه ای ایمن برای هدف اولیه ضروری است و روز به روز تقاضا برای درب ایمنی چه در اماکن تجاری، چه اماکن رسمی و چه اماکن مسکونی افزایش می‌یابد زیرا ایمنی و همچنین طراحی درب را تامین می‌کنند. در درب ایمنی انواع مختلفی از سیستم قفل در درب های ایمنی مانند قفل اتوماتیک و سیستم قفل قدیمی (قفل معمولی) استفاده می شود و درب ایمنی طرح به معنای استفاده از انواع مختلف (شیک) فریم فلزی در طراحی درب ایمنی مانند هواپیما است. طراحی قاب، طراحی قاب منحنی، طراحی قاب گرد، و از این قبیل قاب های فلزی مختلف و بسیار پایدار است، یعنی اجرای بسیار بادوام و طولانی مدت.
امروزه انتخاب درب ایمنی آلومینیومی برای شهرهای بالاتر یا شهرهای معمولی افزایش می یابد، درب ایمنی آلومینیومی با نام درب ایمنی شناخته می شود اما ویژگی دیگری نیز دارد به این معنی که درب ایمنی فریم فلزی طراحی شده است. عموماً درب ایمنی آلومینیومی در اتاق اول تا درب ورودی (درب اصلی) استفاده می شود و بدون زنگ زدگی، ضد زنگ، نیازی به رنگ معمولی ندارند. اسکلت فلزی درب ایمنی فلزی به صورت فریم تمام قد یا قاب نیمه قد تنظیم شده است و این به شما بستگی دارد که آنها را رنگ کنید یا نه زیرا نیازی به رنگ آمیزی ندارد که از قبل دارای احتیاط مانند خوردگی است. درب ایمن فلزی دارای ویژگی های بسیاری از جمله مقاوم بودن و مقاومت در برابر طوفان و زلزله، ایمن بودن در برابر سارق، مقاومت در برابر آتش سوزی و متداول ترین چیز مقرون به صرفه بودن آن است.


روز به روز تقاضا برای درب ایمنی فولادی افزایش می یابد اماکن تجاری، اماکن رسمی و یا اماکن مسکونی مانند خانه ها (درب ورودی)، هتل ها، مراکز خرید، فرودگاه ها، ساختمان ها، رستوران ها، ادارات و غیره که به نام ایمنی شناخته می شود. درب اما انواع قاب مانند قاب هواپیما، قاب طرح، قاب منحنی و انواع مختلف قاب دارد، اما نصب درب ایمنی فولادی نسبت به درب ایمنی آلومینیومی کمی سخت است و نسبت به درب ایمنی آلومینیومی کمی سنگین است. . درب ایمنی استیل براق است یعنی قدرت انعکاس بیشتری نسبت به سایر درب های ایمنی دارد و ضد زنگ است. آنها نیازی به اسراف ندارند، مانند رنگ، پرداخت، تمیز کردن منظم و غیره برای تزئین مکان ها افزایش می یابد.


تاريخ : چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت: 16:49 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: